dissabte, de març 27, 2010

Cròniques de l'altra banda (LXXIII): dos anys al Consell

Fa dos dies recuperava la secció de les Cròniques de l'altra banda després d'un parell de mesos d'abscència i avui torno a oferir-vos un altre capítol. Però la raó s'ho val: avui fa dos anys que vaig passar a l'altra banda. És a dir, es compleixen 24 mesos des que vaig començar a treballar com a cap de Comunicació i Premsa del Consell Comarcal de l'Alt Camp. Tinc la sensació que no ha passat tant de temps, però repassant la feina feta ds d'aquell 27 de març de 2008, si que me n'adono que ja porto temps en aquesta administració local, anant cada dia a Valls i coneixent una comarca que, com acostumo a dir, guarda petits secrets que és un goig anar descobrint.

En aquesta etapa a l'Alt Camp estic intentant aplicar el que durant la meva vida laboral m'ha donat resultat: treballar amb passió. Per rendir en una feina t'ha d'agradar el que fas i hi ha d'haver un bon ambient de treball. Al Consell Comarcal de l'Alt Camp existeix aquest bon ambient i les ganes de fer coses. De feina en fa molta un Consell Comarcal i la meva tasca principal ha estat donar-la a conèixer: amb rodes i notes de premsa, el web, la revista, la pantalla informativa, les xarxes socials... En aquest article publicat fa unes setmanes a la revista de l'ACM reflexionava sobre aquest tema. Estic molt satisfet del tracte amb els mitjans de comunicació comarcals i supracomarcals. He intentat sempre respondre amb diligència i efectivitat a les seves demandes.

En aquest breu balanç vull agrair la confiança de Carme Mansilla, presidenta del Consell Comarcal de l'Alt Camp, que em va proposar aquesta feina. Espero haver complert les espectatives. També m'agradaria agrair a tots/totes els/les companys/es del Consell la seva col·laboració amb el departament de Comunicació i Premsa que em toca dirigir i en especial al gerent, l'Emili Llauradó. Queda encara molta feina i com diria el poeta: Tot està per fer, tot és possible.

He il·lustrat el post amb aquesta foto de la visita amb companys dels mitjans de comunicació a la Cova del Gat de Figuerola del Camp, un d'aquests racons especials de l'Alt Camp