dissabte, de març 19, 2011

Venia a parlar amb la Bibiana i... he acabat parlant del meu llibre

Aquest dissabte era lluminós, d'aquells que t'aixeques de bon humor. Em tocava anar a Ona la Torre. L'Aleix m'havia demanat de participar al programa Xocolata desfeta, amb la Bibiana Ballvè de convidada (per telefon). Havia preparat unes preguntes per un improvisat Consultori de la Doctora BB (inspirat en la secció del programa La Segona Hora de RAC-1). I just abans d'entrar, a la pàgina 11 del Diari de Tarragona apareixia un servidor en una foto amb el cap de llista del Partit Popular a l'alcaldia de Tarragona, Alejandro Fernández, sota el titular "En manos del adversario". Sabia que havia de sortir però no avui.

El programa ha fet un gir i he passat d'entrevistador a entrevistat, explicant detalls del llibre. I això que no "havia venido a hablar de mi libro", que diria el Paco Umbral. Ha trucat en directe el cap de llista del PP a Torredembarra, en Jose Oviedo. També hem entrevistat a la Bibiana, que ha estat molt bé. I hem acabat amb la tertúlia futbolística. Davant l'abscència del representant del Real Madrid he fet l'esforç (sobrehumà) de posar-me a la pell d'un seguidir blanc durant uns minuts. Un exercici curiós i divertit. Tal com estava anant el matí, tot era possible. Fins i tot sentir-me dir que el Madrid guanyarà la Décima aquest any. Després he tornat a la realitat i a la meva essència culer.

Després he anat a inauguració de la Sala polivalent de 'Cal Maiam'. He pogut trobar a més persones que ja havien vist la notícia i comentar la jugada. El llibre Alejandro Fernández. Anatomia d'una passió està a punt de sortir d'imprenta i es presentarà el proper dilluns 28 de març a les 20 hores. Ja us diré el lloc. Espero que m'acompanyeu. A molts i moltes us pot sorpendre que hagi escrit un llibre sobre un dirigent del Partit Popular. Crec que ha estat un exercici periodístic i democràtic. I m'ho he passat molt bé escrivint-lo. En seguirem parlant.