diumenge, de juny 01, 2014

Jo votaré Gus!


M’han nominat al Premi Petxina Tancada de la Delegació de Tarragona del Col·legi de Periodistes, que “guardona” a qui ha posat més pals a les rodes als professionals de la comunicació. Que faig? M’emprenyo com una mona com alguns dels predecessors en tal honor? Rajo a tort i a dret, dia i nit, dels periodistes tarragonins? Començo a fer plans alternatius pel 13 de juny, el dia que es lliuren els premis?

Doncs no! Inicio una campanya electoral per guanyar el premi. Això és el que està fent el Director de Comunicació de l’Ajuntament de Tarragona, Gustavo Cuadrado. Està inundant el Facebook amb crides al vot a través d’originals cartells que recorden el màrqueting electoral nord-americà,  fotografies donant la mà a col·legiats que diuen que el votaran… Fins i tot ja té cançó i vídeo de campanya. A mi ja m’ha arribat la seva petició de vot pel whatsapp i s ningú més me’l demana ja pot comptar que el meu sufragi anirà per a ell.

En Gustavo Cuadrado en sap molt de comunicació política. Set anys a la sala de màquines de Ballesteros i de l’alcaldia de Tarragona li ha servit per a molt. N'hauria d'aprendre més d'un de com s'afronta una situació com la Petxina Tancada. En la 2a Jornada de Comunicació Local 2.0 a Altafulla ens va fer una demostració de l’ús de les xarxes socials que ha de fer una ciutat com la capital tarragonina. Però ara és ell el candidat. Ja no està a l’ombra. Doncs que coi, ens llencem a totes! I ens demostra que també sap usar les xarxes. Potser és que té el cuquet de deixar de ser spin doctor per uns dies i convertir-se en el candidat? Ens ho passarem bé. Servidor s’està divertint. Jo votaré Gus!

Us recomano fer una visita al seu blog El mito de la caverna 

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jordi, llegeix aquest article. Totalment lamentable l'expressió "nausea" d'aquest paio al referir-se al sentiment català.

http://www.catedu.es/arablogs/blog.php?id_blog=899&id_articulo=147364&comentarios=si