diumenge, de setembre 09, 2007


En aquest bloc intento parlar una mica de tot. Tendeixo a tractar temes relacionats amb la política o la comunicació, però m'agrada de tant en tant fer incursions a altres àmbits. En aquest post us vull parlar de música, d'un grup que comença i es diu Euforia. Són de Barcelona i Sabadell i afirmen que les seves influències són "Paramore, Michelle Branch, Red Hot Chilli Peppers, The Police, Rolling Stones, The Who, U2, Santana, Fito & Fitipaldis, Bloc Party...". Euforia està format per Laura Ayala (veu), Adrià Puigdomènech (guitarra), Pau Pavón (bateria), Robert Pérez (baix) i Joan Ballús (keyboards).

I que fa el Jordi parlant d'un grup de música de Barcelona que gairebé ni Déu coneix. Doncs resulta que la veu del grup es diu Laura Ayala Salvat, té 21 anys, viu a Barcelona, corre sang catalana i colombiana a les seves venes i és la meva cosina. L'única cosina (no tinc en compte cosines segones que es dediquen a la política, je je) que tinc. La família és la família i a vegades toca escombrar una mica cap a casa. Escolteu el parell de cançons que estan a la pàgina web i jutgeu vosaltres mateixos. A mi m'agrada força, però la meva opinió no es pot tenir en compte pel lligam familiar i perquè de música molt no n'entenc.

Ja se sap com n'és de complicat obrir-se camí en el món de la música en una època marcada per "triunfitos" i managers i discogràfiques que no més van a per la pela. La Laura i la resta dels quatre integrants d'Euforia comencen ara i esta realitzant les seves primeres actuacions. El 29 de setembre estaran a Mataró i el 6 d'octubre a la Sala Seattle de Sabadell. Si algú s'anima a anar-hi ja m'explicareu. Pe ara, podeu sentir Euforia per internet.

1 comentari:

mossèn ha dit...

haurem d'escoltar-los !!! ... salut