dimarts, de gener 16, 2007

Nou bloc polititzat a Tarragona

La setmana passada em va arribar al correu electrònic de la feina que m'avisava de la creació d'un nou bloc i vaig clickar l'adreça indicada (http://www.elnotaripuntcom.blogspot.com). El nou ja és prou definidor de la filosofia del blog. Aprofita la polemica del pas d'Unió i Convergència pel notari amb l'objectiu de repartir-se els càrrecs institucionals de Tarragona i deixa clar el seu objectiu: "Donar fe del que de veritat passa a la ciutat de Tarragona i que no s'acaba de conèixer prou".

Fonts convergents m'han assegurat que es tracta d'una iniciativa del PSC de Tarragona. Té la seva lògica. Molt ben parats no queda CiU. Fins ara hi ha penjades tres entrades. La primera, del 9 de gener, és de l'articulista de El Punt Jaume Oliveres titulat "Fent cua a la notaria" sobre el pas pel notari de la federació nacionalista. Del 10 de gener hi ha un article de la corresponsal de "El Mundo" Salut Muñoz, "La opaca gestión de Nadal en el Ayuntamiento de Tarragona". Caña a l'alcalde convergent tarragoní. I d'ahir dilluns 15 és El "retorn" del trio de Terres Cavades” a través del Nàstic?" sobre la polèmica al voltant del decens del Nàstic iniciada per l'alcalde Nadal i l'hipotètic retorn al club del promotor José Luis García i l'exregidor d'Urbanisme Àngel Fernández. La batalla política tarragonina arriba a la xarxa.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

No sé si podem considerar "El Notari" com un confidencial, però el fet que sigui anònim me'l desacredita molt com a font d'informació.

Sobre això:
http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/36782

Anònim ha dit...

Hola Jordi, el teu blog sí que és pot definir com informador. El notari i tot aquest tipus de blogs-propagandistics haurien d'estar prohibits: primer per l'efecte anònim. Si no dones la cara et quedes a casa i no et dediques a escampar històries que no estan constrastades.Un altre cosa em sorpren, si vols contestar id exiar elt eu misstge al "notari" et diu calrament que el publicarà en funció de que l'autor del blog vulgui on no.....En fin pilarin!!!! O sigui que a sobre d'anònim amb CENSURA. Bravo pel PSC de Tarragona i la seva creativitat. Un mostra del que saben fer. Ara això és un país lliure i jo estic pel dret de publicar blogs anònims que censuren les respostes i que no donen proves del que diuen. Som el país del cotilleoooooooooo.

Bravo Jordi!!! Ja saps qui sòc.

jordi salvat ha dit...

Hola, m'imagino qui ets, però tinc algun dubte que hi ha vària gent que m'ha dit que entraria.

El notari i aquest tipus de confidencials han creat un debat molt intens a la xarxa blocaire i un exemple el trobem al bloc del Saül Gordillo. És un fenomen comunicatiu interessant, però també hem de ser crítics. Jo, al meu blog, no puc dedicar-me a dit mitges veritats o mentides flagrants i intoxicacions vàries perquè dono la cara, aquests tipus de blogs, sí.

He de reconèixer que visito aquest tipus de blogs i he posat enllaços. Ens agrada el cotilleo, ho hem de reconèixer. Som humans.

Anònim ha dit...

El fenòmen blog és per definició un acte de llibertat. POts dir el que vols sense haver de passar per filtres més o menys institucionalitzats. El que és més gre és quan les "institucions" per exemple els paritis polítics usen els blogs, ja que per definició ho faran com instrument de propaganda no com exercici de llibertat creativa a la xarxa. Un de molt interessant per aquells a qui la qüestió europea els hi interessa és el del periodista de Libération jacques Quatremere, si feu un google el trobareu. És sensancional i ha guanyat varis premis.Bé amb totes aquestes pistes ja saps qui sòc.