diumenge, de juliol 17, 2011

Tres anys a l'Alt Camp

Divendres passat es va acabar una etapa de tres anys i tres mesos treballant com a cap de Comunicació i Premsa del Consell Comarcal de l'Alt Camp. Recordo quan la Carme Mansilla, que no feia gaires mesos que n'era presidenta, em va proposar que assumís aquest càrrec. M'ho vaig pensar una mica però vaig acceptar perquè ja feia temps que m'estava preparant per "passar a l'altra banda". Agraeixo profundament aquesta oportunitat que em va donar la Carme. La vaig encertar acceptant el repte. Aquests tres anys i tres mesos que he estat treballant a Valls m'han permès créixer professionalment, disfrutar treballent però, a més, he conegut molta gent i he fet bons amics i amigues. Ho he notat molt aquests darrers dies quan vaig fer públic que canviava de feina.

Divendres, el meu darrer dia al Consell Comarcal de l'Alt Camp, va ser molt especial. Ja ho havia estat dijous, amb el comiat de la premsa comarcal. Però divendres encara ho va ser més amb el comiat dels companys i companyes de feina. Em van demanar que els dirigís unes paraules i vaig recordar aquella primera etapa en la seu del Passeig de l'Estació pero sobretot vaig posar èmfasi en què mantinguin el bon ambient de treball actual i la solidaritat entre companys, clau perquè la gent segueixi rendint i la ciutadania tingui un bon servei, però sobretot perquè tothom es senti còmode fent la seva feina.

Aquest mateix divendres també va ser el darrer dia de feina de l'Emili Llauradó, gerent del Consell Comarcal de l'Alt Camp els darrers quatre anys i amb qui m'he entès a la perfecció a l'hora de treballar. "Darreres hores de treball al Consell de l'Alt Camp. Repàs a la feina feta que no hauria estat possible sense el suport de l'equip de bons professionals i servidors públics del Consell. Moltes gràcies per tot", deia l'Emili al seu facebook. Subscric totalment aquestes paraules. A partir d'aquest dilluns afronto un nou repte professional com a director de Comunicació i Premsa de l'Ajuntament de Reus. Ho faig amb ganes i il·lusió però també amb responsabilitat i treball.

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Molta sort en aquesta nova etapa!

Anònim ha dit...

¡¡Eres culo de mal asiento!!

jordi salvat ha dit...

Moltes gràcies Marta!!!