dimecres, de setembre 21, 2011

I ja fa un any que te'n vas anar



Aquesta cançó em recorda molt el dia que te'n vas anar: el 21 de setembre de 2010. Potser perquè aquella nit havia d'anar a veure el concert de Mishima a Tarragona. Però la teva inesperada marxa, abans de temps, però inevitable, va impedir-ho. Ara ja fa un any que no hi ets. I avui et sento molt a prop. Molt. Potser la teva presència m'ajuda a relativitzar tot el que mha passat en un dia tan llarg. La vida de tant en tant et dóna empentes, però t'aixeques i tires endavant. La teva marxa va ser un cop fort. Eres la darrera àvia que em quedava, la iaia Peia, que de petit em feia les disfresses de Carnaval i el pa amb xocolata per berenar. I ara ja fa un any que no hi ets. El teu record m'ajuda a tirar endavant en moments complicats. Com avui.