dimarts, de setembre 27, 2011

Tot torna a començar

Dijous passat el meu nom va aparèixer en diversos diaris i digitals. Vaig ser notícia perquè el Govern de Reus havia decidit canviar de director de comunicació. És a dir, canviar-me a mi. Us he de confessar que ha estat difícil encaixar una decisió com aquesta. Alguns ho sabeu de primera mà. Durant aquests dies he parlat amb molta gent. Bons amics i amigues. I també ho he fet amb diversos regidors i regidores reusencs. I l'alcalde. I ens hem entès. També he analitzat molt aquests dos mesos escassos en el càrrec. L'autocrítica sempre és necessària. De tot se n'ha d'aprendre per fer-ho millor.

També he parlat amb qui a partir del 17 d’octubre ocuparà el meu lloc a l’Ajuntament de Reus, en Josep Maria Arias. I també ens vam entendre. Em va oferir ser la seva mà dreta com a coordinador del gabinet de comunicació de l’Ajuntament de Reus, amb una especial dedicació a la implantació a les xarxes socials, fer un salt necessari en el 2.0. I vaig acceptar l’oferta, tal com ho va anunciar divendres en roda de premsa l'alcalde de Reus, Carles Pellicer. Els mitjans de comunicació no ho han recollit amb tanta efusivitat com la meva destitució -com era previsible i fins i tot comprensible- i aquest post intenta cobrir aquesta manca d’informació. Perquè ha de servir un blog com aquest sinó?

Com diu la cançó de Mishima que dimecres evocava en un post recordant la mort fa un any de la meva àvia, Tot torna a començar. Fins el 16 d’octubre continuaré ocupant el càrrec de director de comunicació de l'Ajuntament de Reus i a partir de l'endemà m'incorporaré com una peça bàsica de l’equip que encapçalarà en Josep Maria Arias. Ell s'adequa al nou perfil que busca el govern de Reus, més veterà, amb més trajectòria. No hi puc fer més, tinc 33 anys i el meu currículum és el que és. Sóc qui sóc. És una qüestió purament biològica. A partir d'ara espero aprendre al seu costat, seguir treballant al costat d'uns grans professionals i respondre al màxim a la confiança dipositada en mi fa dos mesos pel Govern de Reus. Tenim molta feina a fer.

4 comentaris:

Octavi ha dit...

Molta sort,mestre!

Belen ha dit...

No dubtis mai de tu mateix. Has fet i seguiras fent una bona feina siguis a on siguis. Ànim!!!

jordi salvat ha dit...

Moltes gràcies company!

Unknown ha dit...

Ànims i endavant! A seguir treballant i, sobretot, a seguir comunicant!