dimecres, de març 23, 2011

Treient el cap a Altafulla Ràdio i NotíciesTGN

Dies una mica estranys i, al mateix reconfortants. Sou molts/es els que m'heu enviat mails, m'heu trucat, m'ho heu dit en persona o pel facebook. Noto molt bona rebuda del llibre Alejandro Fernández. Anatomia d'una passió . Ha estat un treball intents de mesos que està a punt de veure la llum. A veure que us sembla quan el llegiu. Mentrestant, alguns mitjans de comunicació se'n fan ressò de la seva imminent sortida a la llum i en podeu trobar alguns detalls.

Us deixo dos enllaços:

L'entrevista que l'Òliver Márquez m'ha fet al NotíciesTGN, publicada aquest dimecres

I l'entrevista de l'Albert Jansà aquest dimarts a Altafulla Ràdio

Les dues entrevistes estan fetes per dos grans professionals i al mateix temps bons amics. Però tots dos m'apreten amb algunes preguntes. I és que això és el periodisme.