divendres, d’abril 22, 2011

'Pensaments Diversos' a TAC-12 i per Sant Jordi

Amics i amigues, us deixo el vídeo de la notícia que va emetre dilluns passat TAC-12, la Televisió del Tarragonès, l'Alt Camp i la Conca de Barberà sobre la presentació de Pensaments Diversos el passat dissabte a a la sala polivalent Cal Maiam. Va ser una jornada molt intensa en què molts amics amics i amigues, coneguts i saludats -que diu aquell- es van acostar a ecoltar-nos parlar sobre política torrenca i comunicació. Gràcies per venir!

En el vídeo podeu veure com li signo el llibre a l'amic Jordi Solé o com treuen el cap el meu fillol, en Joel, i la seva mare, la meva tieta, la Montse. També veureu l'Antoni Vilà, un els grans artífexs del llibre, i l'alcalde, Daniel Masagué, i la regidora de Cultura, Rosa Maria Guasch, també culpables que aquesta aventura hagi arribat a bon port. També em sentireu parlant del llibre i, no sé encara com m'ho acabo de fer, però al final acabo recordant el meu admirat Ferran Torrent.

Pensaments diversos. Quinze anys observant la política a Torredembarra (1995-2010) el podeu trobar a les llibreries de Torredembarra i aquest dissabte, Diada de Sant Jordi, em podreu trobar al matí i al vespre a la plaça Mossèn Joaquim Boronat per si voleu que us el signi. Serà un plaer. De cinc a sis de la tarda estaré a la Rambla Nova de Tarragona signant l'altre criatura literària, Alejandro Fernández. Anatomia d'una passió.