dijous, de setembre 27, 2007

Cita a la Capona aquest divendres


La Llibreria La Capona acull aquest divendres 28 de setembre a les 20:30 hores la presentació del llibre Nació.cat de Saül Gordillo, un acte organitzat pel Saló dels penjats. Com a membre d'aquest col·lectiu em fa molta il·lusió aquest acte i espero que els blocaires tarragonins, que cada dia som més acudeixen a la llibreria tarragonina. Hi seran l'autor de l'obra, el Saül Gordillo (en la imatge), i Manel Sanromà, protagonista del llibre, a més de tarragoní.

El llibre d'en Saül Gordillo el vaig llegir el juliol i em va agradar. Té 132 pàgines i és molt digerible. A mi em va servir per conèixer la gestació del domini Nació.cat, el primer domini d'intenet que representa una comunitat lingüística, i els seus protagonistes. Com a catalans ens hem de sentir orgullosos d'aquesta fita. En aquest llibre, Gordillo també analitza la catosfera i el que ell anomena "l'explosió dels blocs". Crec que aquest últim capítol donaria per més, potser fins i tot per un altre llibre. Ja ho veurem.

Recordeu: No us perdeu la presentació de Nació.cat; Divendres 28 de setembre a les 20:30 hores a la Llibreria La Capona. Us hi esperem!

3 comentaris:

Cèsar Llamborda ha dit...

Vaig lefgir el llibre fa una temporada, d'una tirada.

Una molt bona radiografia de com va aconseguir-se el .cat i de moltes més coses.

A veure si puc anar-hi!

mossèn ha dit...

hi haurà "picapica" ??? ... ja saps que amb la panxa buida ... salut

Jordi Molinera i Poblet ha dit...

Ju... hi ha ple a l'ajuntament d'Altafulla... :(